Det finns inget dåligt väder, ba dåliga kläder.

Publicerad 2012-06-04 22:58:01 i Sara Johansson

TJÄNA!
Idag började vi 9:30, typ den ända gången man faktiskt längtar på morgonen till skolan, jag är seriös!
Vi började med mentor stunden sen musik då övade lite på uppspelet vi hade idag efter det käkade vi litt lunch och sen hade vi svenska/so vet inte vad men då satt jag & Amanda i klassrummet och gjorde typ något om länder eftersom att vi är klara med allt annat. Efter det hade vi språkval då övade vi på uppspelet och mellan språkvalet och ''so'n'' så hade jag ett littet eller litet vet inte hur man stavar prov. Det gick bra, fick godkänt!
Och sedan var det dags ungefär vid 16:00 spelade jag & Matilda piano medan Freja sjöng till Micke(micke är våran musik lärare!) det gick bra, vi klarade det. Sedan var det Mickes tur att spela piano och då skulle vi sjunga, vi fick sjunga om 1 gång annars gick allt super. Sjöng lite när vi övade på repet hahah blir så glad när människor säger att jag sjunger bra man blir liksom litt genererad och då slutar sjunga haha nuttisar! Kommer aldrig mera sjunga i skolan!
Vid 16:20 gick ja hem när jag kom hem käkade jag litt sen bytte jag om sedan var det fotbolls träning det gick bra och sen hämtade pappa mig, Linnea & Rebecca då skjutsade vi hem dom sen hemhemhemhem.
Nu sitter jag blöt i håret och ska sätta på en film nu, vet inte vilken men det blir någon. super mys.
Sedan blir det dags för min skönhetssömn hahahah..
Imorgon är det orientering på Brantbrink fyfan vad nice. Jag & AmandaG ska kötta som fan(Matilda också!)
Pussss!♥
hahahah så jävla klockers!
hola
vad gör man inte när det regnar..
''the awkward moment when your lärare säger att you was fin i håret...''
and it was a GUY!
tjäna tjäna bloggen
var litt rosa idag
littt grå
körde på litt melonisar ikväll .. mums
TYP ORANGE!
TJÄNA! VILL BA ATT NI SKA VETT ATT JAG SAKNAR MITT HÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela