SKHLM IDAG MED BÄSTA!

Publicerad 2012-07-30 23:46:36 i Sara Johansson

Hola!
Idag vaknade jag 8 då började jag fixa i ordning mig och sånt.
Jag & Matilda möttes 10:25 då gick vi till banslätt och där mötte vi Amanda. Då gick vi till tåget och tog 56 tåget till Flempan och sen bussen till SKHLM. :) (SKärHoLMen) där gick vi runt och shoppade lite, käkade lite thai mat.. MUMS!
18:23 bussen tog vi från skhlm till flempan och våran buss (713) skulle komma 19:09 så vi gick in på pulsen och shoppade lite. HAHA nej men köpte lite tuggummin och sånt. Sen var vi tvunga att springa till bussen, vi hann faktiskt med den! :D Då åkte vi hem. Nu sitter jag och lyssnar på musik och är skit trött. Ska tvätta bort sminket sen lägga mig i sängen och kolla på Ugly Betty!
Godnatt!♥
hahah :*
ÅH MESSI!!!!!! VÄRLDENS BÄSTAAAAAA
ni ÄR världens bästa, jag älskar er så jädrans mycket!!
Om jag inte hade träffat er så aa.. vem skulle jag varit då?!
Matilda Nilsson & Amanda Gustavsson
ÄLSKAR ER!♥
min, amandas & matildas :P
Chai Latte x2 xD xD
amanda dricker lite naked juice bar
ey bröder, enda gången jag backar är när jag tar sats. peace bre !
Köpte en plånka !! :D xD 
tyckte att dom var coola så köpte dom..
hahah så min pussy är bOOM
skärp
en tröja på gina!!
de va ju 3 för 2 xD 
string trosor ååååh vad busigt!!!! xD xD
ifån skal
ifån skal
hahahah sååå söta... !!! 
nu är min pussy en rockstar xD
nu ska läpparna bli stora xD
tja allla fans
Det är första gången jag är kär på riktigt!! 
dödödödö!!! vill till norge NUUUU!!!!!
öppnade munnen och väntade på snopp. SKOJA
gapa är snyggt.. NOT!
is kaalll 
Is grön
står som en turist inne i affären xD matilda fotade xD amanda till höger xP
.
.
Ni ska veta en sak jag verkligen HAATAR. Det är när människor skriver '' :3 '' sånna där symboler.
USCH så fula
.
.
Detta kanske ni inte visste om mig.. Det är en sak jag gör liksom
Varje gång när jag åker över en bro med vatten under får jag panik så jag blundar.
Om jag tittar , får jag ryck i kroppen. Det är 100% sant
Värsta som finns att åka på en bro.. 
.
.
Har fobi för sånt som surrar. Som getingar t.ex & humlor & bromsar ( heter de bromsar?? )
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela