SÅ JÄVLA ÖVERLYCKLIG!!!!

Publicerad 2012-07-07 01:05:27 i Sara Johansson

TJÄNA PÅ ER!
Idag vaknade jag 8:45 då satte jag på datorn. Sedan käkade jag och idag har jag bara varit hemma, har inte mått så bra (asså har haft ont i halsen och hostat en hel del...) Jag älskar min pappa så sjukt mycket, han har fucking köpt en Justin Bieber biljett till mig ska stå närmast scenen och grejer 3000 betalade vi för den. TACK PAPPA DU ÄR VÄRLDS BÄST! GOLDEN FUCKING CIRCLE! 
Just nu sitter jag och spelar litt FIFA12 nicenice... Vet fan inte hur man spelar online, hatar fifa.
Pusss!♥
KOLLA VART JAG SKA STÅ!!!!!! GOLDEN CIRCLE! 
ASSSSÅÅÅÅ MUMS!!!!!!
ASSÅ JAG ÄR SÅ JÄVLA NERVIS.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela