PUSSSS!!!!!

Publicerad 2012-07-09 00:10:34 i Sara Johansson

Hej!
Idag vaknade jag 14, vilket är rätt så sent... hoho. 
Svettades som en gris inatt , för er som hade tänkt att skriva ner de. 
Då gjorde jag inget , sen klädde jag på mig litt lämpliga kläder och vid 16 kom farmor & farfar hit. De åt middag här! Sedan började jag packaaaaaaa , haha packade ner överdrivet med kläder.. Men aja då har man massa kläder att välja mellan! det är så jag tänker
Pussar, vi kanske hörs imorgon på flygplatsen/flygplanet!♥
HAHA va?!?! 
förra året ifrån turkiet..
saknar mitt låånga håår... 
det var 1år sen allt hände.
saknar er fbi tullinge F97.
Önska allt var som det brukar, vi är ett 97 lag, bara 97or..! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela