FILM NU !

Publicerad 2012-07-08 00:33:58 i Sara Johansson

Tja fan!
Idag vaknade jag strax innan 9 då klädde jag på mig och sedan käkade jag litt frulle och sen borstade jag tänderna och sedan ut till bilen. Jag, mamma & pappa åkte till Vingåker (hem till min syster) och där var vi ett tag sen käkade vi lunch på någon resturang och sen åkte vi till kungens kurva och sen hem. När jag kom hem så fixade jag fifa litt grann sen kom min moster & mina två underbara kusiner. Just nu sitter jag och lyssnar på Justin Bieber - Believe efter jag har bloggat blir det film. :) 
Imorgon blir det packning hela dagen typ... Skönt det ska bli att lämna Sweden...!
Pussar!♥
snart så... 
2006... 6år sen, det är sjukt vad man har förändrats . 
En liten Sara. 
Den här filmer ska jag se!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela