SLUTSPEL IMORGON!

Publicerad 2012-01-06 23:45:04 i

Tja! :)
Idag har jag bara varit hemma.. :P Farmor & Farfar kom hit också, roligt. :) Hahah!
Nu sitter jag och snackar skype, ska snart sova.. :) Somnade faktiskt kl 20:00 och sov till ungefär 21:45 :( Fan att jag inte sov vidare..
Imorgon har jag slutspel i Stuvsta Indoor cupen, med 97orna! :) Vi ska vara där vi var igår fast i en annan hall som låg bredvid. ;) Längtar! Vi ska möta Älvsjö AIK röd & Stureby. :P
PussssSSSS!♥
GAMMAL HAHA!
HAHAH
J- Lägg till jessika.hedenskog på skype
F- J.e.s.s.i jessika med två K??
HAHAH ASSSSÅ RETARD!!! :D
Stuvsta IF! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela