Ska vi göra något äckligt baby?

Publicerad 2012-01-21 22:33:51 i

Tja! :)
Idag kom moster Malin, kusin Gustaf, kusin Tuva, kusin Nora, moster Elin & hennes pojkvän Hasan hit. :D Ingen aning om när dom kom hit, men vi körde typ FIFA12 och aa lekte med små kussarna Tuva & Nora också. ;) Sen gick dom, då tittade jag på AFV och aa. :P Nu ligger jag i sängen och smsar, bloggar & tittar på Glee. :)
Vi hörs imorgon! :D
Pussar!♥
Du och jag under täcket, baby?
Matcherna vi har kvar, kötta nu FBI! :)
Vill ha mitt blonda hår tillbaks, ska färga faktiskt! om ni undrar! :D
Haha första dagen med min Iphone! :p
HAHAHAHHAHAHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela