Lördag

Publicerad 2012-01-21 16:11:40 i

Hello! :)♥
Idag vaknade jag 8:45 då åt jag frukost och sen fixade jag mig. :) Sen åkte jag & pappa och hämtade Jessika sen åkte vi till hallen. ;) Där hade vi match mot Salem, vann med 8-0. Fast är inte glad över det, inte en rolig match. Vi sög typ, för att dom gjorde det så gjorde vi också det. Vi körde inte alls så som vi brukar, eller jag gjorde iaf inte det! Jag var inte bra, sköt utanför mål, över mål osv. Rörde nästan aldrig bollen, så fort jag fick den blev jag av med den. Den här matchen ska jag radera från min hjärna, fyfan.
Sen stannade vi kvar i hallen för att hela laget skulle se dam matchen mot Högdalen. Först åkte våra tränare och hämtade mat på holken till alla. :) Jag och JEssika satt inne hos Clas och käkade maten, sen tittade vi på matchen Tullinge vann med 6-2 tror jag. :D Sen åkte vi till centrum och sen lämnade vi Jessika och sen hem. :) Nu har jag duschat och allt ligger i sängen och tittar på Glee!
Vi hörs senare eller imorgon! :D
Pussar!♥
Hur coolt? Kissie svarade mig. :D
Älskar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela