Kommentera så skriver jag om dig på min blogg!!

Publicerad 2012-01-20 12:39:08 i

Emma Widén- Snygg tjej, går i samma skola som mig & grym på fotboll! :)
Anthon Viberg- Söt kille som är grym på innebandy! :)
Brianna Dariusson- Snygg tjej som går i samma skola som mig!
Anthonie Rodriguez- Rolig kille som går i min klass. :D
Amanda Virtanen- Jätte söt tjej :)
Svante Burgman- Liten söt kille som är grym på fotboll!
Elin Carlberg-Börjes- Jätte söt tjej som jag saknar som är grym på innebandy!♥
Lill Musse- Snygg kille som är jätte snäll!♥
Jesper Holmström- Söt kille! :)
Jenny Jannerstad- Söt fjortis tjej!
Tuva Ramsay- Jätte gullig tjej
Filip Hanéll- Söt, snygg, rolig & underbar pojk! Filleboy!♥
Linda Forslund- Jätte gullig tjej som har sjukt bra humor och är grym på innebandy!♥
Sofie Zirath- Söt tjej som är duktig på innebandy!♥
Linus Mohlin- Jätte snygg kille som är rolig!♥
Martin Stark- Jätte gullig kille som är duktig på innebandy!♥
Ida Vinsa- Söt tjej som jag inte känner så bra. :)
Caroline Längheim- Söt tjej som går i min klass!♥
Adem Sarihan- Söt kille som är schyst! :)
Amanda Gustavsson- Jätte söt tjej som jag har känt i typ 13/14år, i love you!♥
Jessika Hedenskog- Gullig, söt tjej som jag har känt sedan dagis som är grym på innebandy!Love you!♥
Linnea Kossmann- Söt tjej som är grym på innebandy & fotboll!♥
Emma Bylger- Söt tjej som sjunger jätte bra! ;)
Gett Bagett- Söt tjej som jag inte känner så bra!
Rebecca Bokfors- Jätte söt tjej som är grym på fotboll!♥
Martina Jareman- Skit snygg tjej som är otroligt grym på innebandy!♥
John Sundman- Gullig, jobbig kille som går i min klass! :D
Dille- Söt tjej som är rolig och grym på innebandy & fotboll! :D
rumpaaaaaaaa

Kommentarer

Postat av: Jessika Hedenskog

Publicerad 2012-01-20 12:42:59

DETsamma sötnos! lu 2!!!!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela