Kommentera så skriver jag om dig på min blogg!!!!!

Publicerad 2012-01-28 00:38:30 i

Tuva Ramsay- Jätte söt!♥
Martin Stark- Gullig, snäll & rolig!♥
Emma Felicia Eriksson- Söt & duktig på innebandy!♥
Felicia Lindqvist- Jätte snygg!♥
Emil Lilja- Snygg & duktig målvakt!♥
Henrik Lönnqvist- Rolig!♥
Amanda Virtanen- Jätte söt & saknad.♥
Cornelia Björnsdotter Jonsson- Skit snygg!♥
Mathias Sandehl- Grabben som är överallt på facebook! :D♥
Josefine Ehrnstlin- Jätte söt & snäll.♥
Adam Lindström- Någon jag tyvärr inte känner, men söt.♥
Adem Sarihan- Söt kille.♥
Richard Nyman- Någon jag tyvärr inte känner, men söt.♥
Ludde Rais- Söt & duktig målvakt! ♥
Olivia Björklund- Jätte snygg!♥
Raymond Sjöstedt- Någon jag tyvärr inte känner, men söt.♥
Kasper Broby- Söt kille som är grymt duktig på innebandy!!♥
Linus Palmqvist- Söt kille!♥
Fredde Tjernberg- någon jag inte känner, men söt.♥
Emma Bylger- Jätte söt & som sjunger jätte bra.♥
Sebastian Heden- Jätte söt som jag tyvärr inte känner så bra.♥
Moa Ekstrand- Jätte snygg & är grym på fotboll.♥
Sophia Mangs- Söt & grym på innebandy.♥
Marcus Backman- Någon jag tyvärr inte känner, men söt.♥
William Sutton- Någon jag tyvärr inte känner, men söt.♥
Zebbe Wikström- Söt & snäll.♥
Elin Carlberg-Börjes- Skit söt , grym på innebandy & sjukt rolig!♥
Oscar Blixt- Någon jag tyvärr inte känner, men söt.♥
Daniel Blomqvist- Någon jag tyvärr inte känner, men söt.♥
Jennifer Karlsson Falk- Snygg!♥
Emmy Dolsenius- Jätte söt & snygg!♥
Nea Holmberg- Jätte söt♥
Filip Hanéll- Skit snygg, jätte snäll & grymt duktig på innebandy!♥
Adrian Thunell- Söt kille som är snäll.♥
Marcus Skytt- Någon jag tyvärr inte känner, men söt.♥
Simon Sköldborg- Jätte söt & är grymt duktig på innebandy!♥
Sebbe Grönkvist- Jätte söt & duktig som målvakt! ♥
Petra Thor- Jätte gullig!♥
Linus Jonsson- Jätte söt & gullig!♥
Viktor Khémiri- Jätte söt & snäll!♥
Linnea Kossmann- Jätte söt & snygg & grymt duktig på fotboll & innebandy!♥
Philip Durling- Skit snygg!♥
Anton Kågemar- Söt & snäll! ♥
William Sundström- Snygg!♥
Rasmus Halonen- Söt!♥
Axel Nilsén- Söt & duktig på innebandy!♥
Charlie Lidström- Söt & duktig på innebandy!♥
Anton Lundgren- Söt & duktig på innebandy!♥
Fredrik Holmgren- Snygg!♥
Linda Forslund- Jätte gullig & grymt duktig på innebandy!♥
Elle Johnson- Skit snygg & jätte duktig på innebandy!♥
Anders Nilsson- Söt & duktig på innebandy! ♥
Sofie Gustafsson- Jätte söt & grym på innebandy!♥
Emman Andersson- Jätte söt!♥
Maria-Pia Palma- Jätte gullig & duktig på innebandy!♥
Jacob Kauppinen- Jätte söt & grym på innebandy!♥
Kevin Schmuck- Söt!♥
Magdalena Jansson- Jätte söt♥
Linus Raymond Mohlin- Jätte snygg & grymt snäll!♥
Vendela Samuelsson- Söt & duktig på innebandy!♥
Lukas Månsson- Söt!♥
Filip Bullen Grahn- Min filleboy & jätte snygg & söt!♥
Ebbah Ohlen- Jätte söt & duktig på innebandy!♥
Jossan Johansson- Grymt snygg & grymt duktig på fotboll!!♥
Anthonie Rodriguez- Snäll & Rolig!♥
Roberto Phillippi- Någon jag tyvärr inte känner, men söt.♥
Daniel Strid- Någon jag tyvärr inte känner så bra, men snygg!♥
Malin Qvennerstedt- AS snygg & jätte duktig på innebandy!♥
Emma Timonen- Söt!♥
Wille Sundin- Söt!♥
Maria Hedenskog- Sicken pangbrud!!! Jätte söt, gullig, snygg & skit snäll! Har världens bästa humor och är sjukt skööööön! Grym på fotboll (fast hon har har slutat) GRYMMASTE BACKEN PÅ INNEBANDYN (fast hon har tagit en paus.. :( ) Även kallad för Musche, MurraN, Murre & Marre!♥
.
.
GLÖMDE NÅGRA BILDER!!!!
nuttisar!!!
Jessika... Även kallad för matte snillet....
Tight ...
Söta!!!!

Kommentarer

Postat av: Emmaan

Publicerad 2012-01-28 11:26:58

Due oxå jätte söt! :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela