HAPPY NEW YEAR!

Publicerad 2012-01-01 05:07:18 i

Tjena!! :D
Sorry för att jag inte bloggade igår men orkade inte.. Gick upp vid 09:00 och gick och la mig i soffan och sov till typ 16:15 eller något.. :P Inatt somnade jag efter Pål Plutt 05:50 och vaknade typ 14:00 sen låg jag i soffan hemma. :) Sen gick mamma, pappa & Emma hemifrån, dom gick till våra kompisar. :D Jag låg hemma i soffan och hostade och kollade på fotboll. :P Sen kom pappa med mat hem till mig från dom. ;) Sen duschade jag och sånt och sen bestämde jag mig att gå hem till dom mamma & pappa var hos. :) Jag, Emma, Emma & Ellinor kollade filmer och sånt. Sen vid 12-slaget gick jag, Emma & mamma ut och smällde raketer. Fast det var små jävlar... hahah :D Sen kollade vi på mer film, vid 04:00 gick vi därifrån och jag sitter i sängen och tittar på hockey, Trekronor JVM. :D Hostar som fan, och har skit ont i halsen och dör.. Nej men mitt öga blev as rött och kliar som fan och rinner... :/ Vafan händer?! Jaja, ska sova nu. PS haha matchen är tråkig, Sverige gör ju fan aldrig mål.. :(
Puss!
Hahah jag dör! :D
Happy New Year 2012!
WIHO
:D
:D
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela