friday friday

Publicerad 2012-01-27 23:46:22 i

Heeeeej! :D
Idag började vi 9:30 med No, matte, lunch, teknik och sist hade vi So/Svenska vet inte vad. ;) Men där hade vi ingen lärare så John satt där framme. :P Men sen fick vi typ gå 13:20 ist för 14:00. :D fett skönt. När jag kom hem la jag mig i sängen och typ rensade min instagram och sånt... ;) Sen vid 14:30 somnade jag, och sov till typ 19:40 sen käkade jag och farsan mat och sen tittade vi på tv. :D Nu sitter jag och snackar skype med Musche!♥
Kanske hinner med ett snabbt inlägg imorgon, innan min match? ;)
Vi hörs iaf imorgon! :D
pussar!♥
dom har gjort om blogg.se :P
I just need somebody to love.. No wait i have Justin!♥
OMG DOOG HAHAHAHAHAH!!!!!!
haha justin :D
HAHAHAHAHAAHAHHA
HAHAHAHAHAHAHAHAH
gammal.
i'm sorry for just being me.
John!♥
JAG HATAR MITT FUCKING FULA FITT HÅR!!!!!!!!!!
spöke
Du & jag under täcket, baby?
FÖLJ MIG typsaris ! :D

Kommentarer

Postat av: VIKTOR KHÉMIRI!

Publicerad 2012-01-28 00:12:03

HEEEY BABE! FETT FIN BLOGG DU OCKSÅ PUSSHEJ! <333333

Postat av: carro the queen..

Publicerad 2012-02-03 22:54:37

ja tyckte att ditt hår var jätte fin, och långt!!! har du så där lockigt hår eller lockar du det?

plattar du aldrig ditt hår?

vad använder du för schampo och balsam?

har du haft andra färger i ditt hår??

gillar din blogg jätte mycket!

puss!!

(snälla lägg ut det här på din blogg!!)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela