4 matcher på 1 helg, nice bror!

Publicerad 2012-01-15 00:45:49 i

HEEJ! :D
Idag vaknade jag 7 typ .. Samling 7:45 sen vidare till Tumba. :) F971 match mot Tumba, vinst med 5-3! :D Sen åkte vi hem då sov jag i någon timme.. Sen åkte vi ut till Värmdö och där lirade jag F961 match mot Värmdö den matchen slutades 2-2. ;) Sen åkte vi hem, då sov jag i någon halvtimme, sen hämtade vi Jessika och sen åkte vi ner till Tullingehallen! :D Där körde vi DJ match mot Järfälla och den torska vi med 2-1! Sen hem då badade jag i skit varmt vatten, och duschade i iskallt.. haha :P
Imorgon ska jag upp 7 och jag & pappa ska åka hemifrån 7:50 till Barkarby där ska pappa spela innebandy och jag är så schyst som följer med! :D
Vi hörs imorgon!
Pussar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela