onsdag

Publicerad 2012-02-15 23:14:12 i

Godkväll nära & kära!♥
Idag vaknade jag 8:44 och då sminkade jag mig skit snabbt sen klädde jag på mig, och sen käkade jag frulle och borstade tänderna och allt! Vid 9:10 gick jag ut till bussen och på bussen mötte jag Maria då åkte vi ner till skolan och då kom vi in på Valentine Rock igen, så vi kollade på halva den! Fick se när grymma Dennis sjöng igen. :D :D Sen hade vi lunch då gick jag, Amanda & Matilda till centrum och köpte en varsin risifrutti. Sen gick vi till skolan igen och då skulle vi ha musik men våran lärare hade ju jobbat med Valentine så jag var med B gruppen på svenskan och jobbade där. ;) Sen hade vi Engelska vi skulle bara göra en sak sen fick vi sluta, jag satt med Edwina och jobbade sen vid 13:00 fick hela skolan typ sluta. ;) Då gick jag hem med Matilda & Amanda! Sen var det träning senare idag, kollade på Milan-Arsenal mina favorit lag, Milan vann med 3-0! ;)
Men vi hörs imorgon sötisar! :D
Pussar!♥
Hahahaha! :D
Maxen!!
Killen som sjöng med Max.
tullinge
helikopter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela