Valentine Rock!

Publicerad 2012-02-14 23:43:34 i

Tjena! :)
Blir inte så mycket bloggandes nu, orkar inte...  :(
Men kan ju säga att idag var det Valentines Rock i skolan! Har hittat min nya favorit pojkröst. En kille i 6an, vid namn Dennis. Herregud vilken röst, så söt att han vågade stå själv där på scenen! Han var så duktig, kanske kommer en video sen på honom. ;) Alltså så fort jag vet hur fan jag får den till min data?!? :O Vid 14 gick jag & Amanda hem till mig och sen var vi hos mig ett tag sen gick vi till Amanda. :P Sen gick vi till tåget och tog det till centralen och där gick vi till Grand hotel för att bara checka läget och kolla vart One Direction hade varit och så... :D Sen åkte vi tåget till tullinge sen tog jag 723 hem. :) Det var top model Sverige också, nicebror! :D :D
Vi hörs imorgon! :)
PussaR!♥
lite tragiskt ..
♥miss you two♥
HEHE
Ida!!!
Gabriella, Freja & Caroline!
Joel!
Brianna!
Veronica!
Eric!
Ida & Claudia!
ååh filip !
Ida, Jossan & Petra!
Amanda & jag! :)
Hej Harry, Zayn, Niall, Louis & Liam!
ååh!
hahaha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela