Kommentera så kommer du med på min blogg.. 17:00 har ni er till att kommentera! :)

Publicerad 2012-02-23 17:40:55 i

Sofie Zirath- Jätte söt som är duktig på innebandy!
Emma Widén- Skit snygg som sjunger otroligt bra!
Lukas Månsson- Någon jag tyvärr inte känner.
Pontus Bååt- Någon jag tyvärr inte känner.
Viktor Engqvist- Snäll & söt!
Marcus Backman- Någon jag tyvärr inte känner.
Tuva Mårtensson- En riktig sötnos & sjunger bra!
Maria Hedenskog- En musche som är rolig, snäll & grym på innebandy!
Antonia West- Någon jag saknar!
Alle Dif Fransson- En snygg kille som är grym på fotboll!
Ludde Rais- En sötis som är grym i målet på innebandy!
Moa Sjöholm- En sötis!
Cornelia Samuelsson- En snygging!
Maja Lindberg- Min dagiskompis som är jätte söt!
Oliver Kauntz- En sötnos!
Roberto Phillippi- Någon jag tyvärr inte känner.
Kristoffer Areskär-Sowilam- En rolig liten pojk som går i min klass!
Jossan Johansson- Snygging som är grym i målet på fotbollen!
Nicke Nyström- Snäll & rolig!
Felicia Lindqvist- Skit snygg som är snygg!
Rasmus Frisk- Någon jag tyvärr inte känner.
Elvira Virtanen- Jätte gullig liten tjej!
Maddi Sötast Connysson- Söt & är duktig på innebandy!
Emma Bylger- Söt tjej som sjunger jätte bra!
Julia Prytz- Snygg & duktig på innebandy!
Fredde Tjernberg- Någon jag tyvärr inte känner.
Linus Palmqvist- En sötis som är snäll!
Nea Figaro Holmberg- Söt & snäll!
Josefine Ehrnstlin- Jätte söt som är jätte snäll!
Sofie Gustafsson- Söt & duktig på innebandy!
Markus Berggren- Söt!
Julia Fransson- Jätte söt tjej!
Ida Melbi- Jätte snygg & bra på innebandy!
Karolina Tuffaste Sund- Söt & rolig!
Kristoffer Karlsson- Någon som jag tyvärr inte känner.
Pontus Asplund- Någon som jag tyvärr inte känner.
Emil Lilja- Snygging som är grym i målet!
.
.
PUSS & KRAM!!!!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela