CSI

Publicerad 2012-08-22 23:11:44 i Sara Johansson

Hejhej!
Som ni såg så har jag haft två kära vänner som har gästbloggat.. Hahaha!
Matilda skrev första inlägget & Amanda det andra. Och ja, de skrev samma saker. Hahaha
Sen hade Matilda lite kul med att göra nya kategorier.. 
Idag började vi 9:30 med pass 1 , vi har ett samarbets arbete där jag jobbar med Amanda & Hanna. Då ska man typ skriva om saker som har hänt på sommarlovet (te.x Zlatans övergång till PSG, eller OS, EM) Osv. 
Sen lunch och sen pass 2. Vi slutade 13:20. När jag kom hem kollade jag på Kardashian. 
17:18 tog jag , Melbi & Maria bussen till Tullinge hallen och där hade vi träning.
Sen duschade jag.
Nu sitter jag och tittar på CSI, 00:00 börjar sex and the city. 
Pussssar!♥
marry me.
hahahahaha
JAG KOMMENTERADE MESSIS BILD FÖRST AV ALLA!!!!!!!!!!!!!!!
Hahahh åååh
instanerd
KARDASHIAN!!!!!
elit broder
FÖÖLJ MIG PÅ INSTAAAAA!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela