HEMMAPREMIÄR!!!!

Publicerad 2012-04-09 21:37:11 i

TJA PÅ ER!! :D
Idag vaknade jag 9 då duschade jag och sen fixade jag mig och sånt och käkade frukost.
Vid 11:15 mötte jag Jessika då gick vi ner till tåget där mötte vi Clas, Maja, Linus, Niklas, Linn & Ann-Sofie. :) Då tog vi tåget till Älvsjö (eftersom dom inte gick längre!) därifrån tog vi en buss till Gullmarsplan sen gick vi och käka och satt där ett tag. Sen gick vi ut till Björns trädgård och kollade när alla smällde raketer. ;) Vid 15:40 gick jag, Maja & Jessika längst fram i tåget, sen när alla började gå hamnade vi plötsligt längst bak eller något.. :P Sen drog vi in till Söderstadion och vi missade Just idag är jag stark.. :( LOVAR ATT JAG SÅG VÄÄRLDENS FINASTE KILLE IDAG.... FUCK ASSÅ.......!!!!!!!!! :( :( :(
Hammarby mötte Halmstad och självklart vinner vi med 1-0 !! SEBASTIAN BOJASSEN!
Efter matchen gick jag & Jessika till Gullmars och där väntade vi på min far när han kom tog vi tbanan till Rågsved och buss därifrån till Flempan och sen bytte buss till hem. :) Nu sitter jag och skypar med Jessika, väntar tills Big Brother börjar! :)
Vi hörs imorgon pluttisar! :P
Pussar!♥

REKORD!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela