Börjar känna mig som en människa igen!!!!

Publicerad 2012-04-14 23:03:46 i

God kväll! ;)
Idag vaknade jag 12, vid 12:30 gick jag upp och då klädde jag på mig, satte upp håret & borstade tänderna. Sen gick jag, pappa & syster till min faster. Haha det var snö ute och det visste inte jag så jag satte på mig mina låga converse och sen när vi hade gått typ halva var jag ju dyngblöt om fötterna.. HAHA jag började gråta.. Snö i skorna kan få mig att börja gråta, ba så ni vet liksom. :P
Sen gick vi hem och hoppade in i bilen sen handla vi. När vi kom hem tittade vi lite på tv och sånt, sen gick jag upp på mitt rum. Då mådde jag piss så jag la mig under täcket och sov till ungefär 18. Då var jag kokhet men hade ingen feber. Sen efter tag la jag mig i badet och sen duschade jag. Sen hade pappa fixat en macka to me, käkade några tuggor sen pallade jag inte mer. Sen kollade jag på film med familjen, blev Beck. Sen började jag käka apelsin & vindruvor, då började jag känna mig som en människa igen! Mår faktiskt ganska så bra nu. ;)
Imorgon har vi kvartsfinal i Sköndalshallen och vi möter Tyresö! Får väl hoppas på det bästa, alltså att vinna. :P
Kanske slänger iväg ett inlägg innan jag åker imorgon, matchen börjar ju trotsallt 16:30.
Vi hörs imorgon! :D
Pussar!♥
kan någon säga till mig varför det inte vill funka??!?!?
älskar, hahahah!
Victoria Secret!
(igår!)
DÖ CP
sjuklingen levererar ba, risigt hår ba.
tjo älsk
ÅH JA!!!! SNÖ I APRIL, ÄÄÄLSKA!!!!
eller?
tjo min andra älsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela