Charlie Gustafsson, min älskling! <3

Publicerad 2012-04-12 00:16:56 i

Tja på er! :)
Idag började vi 9 i skolan vi slutade 11:50 då gick jag hem till Jessika. :) Där käkade vi lunch haha lunch dejt! :P Sen har vi kollat på film och massa sen lockade vi varandras hår och hon sminka mig. :P Sen käkade vi middag hos henne sen vid 21 gick jag hemåt. Nu sitter jag och inte gör så mycket har skypat med Filip & Emil. ;) Imorgon ska jag inte till lovskolan så det blir att sova ut!! FAN VAD SKÖÖÖÖÖNT! :D
Vi hörs imorgon! :)
Pussar!♥
Min älskling, ska vi gifta oss?
SÅ JÄVLA SÖTA!!
SÅ FINA!!
cool cat!!! :D
MAT MED JESSIKA !
farlig brud 123
lunch dejt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela