i'm broken

Publicerad 2012-04-24 23:13:35 i

Hej.
Detta kommer bli ett så sjukt tråkigt inlägg, är så jävla arg, sur & ledsen.
Vi tog 17:56 tåget till Stuvsta sen därifrån gick vi till planen och där hade vi träning, gick inte så bra. Spelade as dåligt, har inte kört på länge osv. När jag kom hem åt jag sen tittade jag första halvlek på Barcelona-Chelsea i halva hoppade jag in i duschen sen tittade jag på matchen. Som slutades 2-2 alltså är Chelsea vidare till final i CL. Hoppas som fan att Bayern vinner mot Real imorgon, då hejar jag på ''Bajen''. ;)
Aja nu får jag väl ta och sudda bort den ledsna minen och torka bort tårarna ifrån kinden, Justin Bieber ska ju faktiskt komma till Sverige!!!!!
Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela