Första skoldagen.

Publicerad 2012-04-16 18:47:51 i

TJO! :)
Imorse efter jag hade fixat mig och allt så gick jag till tåget och tog de till Flempan och sen gick jag till tandläkarn.
Efter gick jag till bussen och tog den till tullinge station och sen gick jag till skolan mötte Hamanda & Gessika. ;)
Då hade vi No sen språkval & sist hade vi so i typ några minuter, vi fick sluta 14:15. :P Awesome!
Sen gick jag hem med Hamanda & Gessika.
Nu sitter jag i sängen och är sjukt jävla trött & lyssnar på musik, depp musik.. :(
Puss!♥
sug
haha
brb ska bli blond.
hahah jessika du gör min dag!
boring.
tjo
1337 med bajen låt <3
hahah jessika :D
långt hårstrå
hahahhahahahahahah
HAHAHAH!
hahahha åh herregud
HAHAHAHAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela