Criminal minds snygging!

Publicerad 2011-09-21 23:43:01 i

Tja!
Idag började vi med Idrott och sen hade vi Svenska/Engelska i slutet av den lektionen fick vi se ett avsnitt av ''Vänner'' :D Sen var det lunch, kunde inte äta så mycket mådde illa. Så efter lunchen gick jag hem, ringde pappa först. Men då när jag kom hem la jag mig i sängen och sov till typ 13.30. Men sen vid 16.00 gick jag hem tilll Jessika & Maria sen tog vi bussen till Hallen och hade innebandy träning. Men ska fortsätta kolla på Criminal minds.
Så vi hörs imorgon, pussar!

Wihooo längtar! :D


whoop whoop

Äger min fader! :D

ey tja

het!  Criminal Minds snygging !! :D

Nytt namn på WORDFEUD Tyypsaras

trött....

when you smile, i smile!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela