Tony Weseth <3

Publicerad 2011-09-05 22:47:06 i

Tjaba tjena hallå, jag säger sååååå!
Idag började vi 9.30 och då hade vi ''Mentor stunden'' satt med Maja och typ skrev lite i Loggboken osv. Sista lektionen hade vi No då skulle vi sitta och diskutera den där filmen ''säg att du älskar mig'' och sånt sen slutade vi typ 15.15 eller något. Då gick jag hem med Jessika, Lina & Ida. När jag kom hem gjorde jag typ ingenting tittade på tv sen gick jag och la mig i 1tim och sov. Sen gick jag och mötte pappa vid stationen och där köpte vi nytt busskort och sen hem. När jag kom hem gjorde jag inte mycket. Sen tittade jag på Idol och aa sen datan. Och nu ska jag gå och lägga mig. haha.. Men vi hörs imorgon, ja det gör vi!
Puss!

Såhär ser mitt nya busskort ut, haha :D

Grisen, hahah!

längtar tills den 17 september!!
1. jag fyller år :D
2. SM kval (NewBody cup)
WHOOOP WHOOOP !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela