cHiLlAr GaL1

Publicerad 2011-09-13 23:25:56 i

Häääj!
Idag började vi 8.10 med typ No och dom två sista lektionerna hade vi idrott. Eller först idrott med klassen. Sen elevensval och det var idrott med några 8or & 9or! Där körde vi typ spökboll.. Vid typ 15.00 fick vi sluta då gick jag, Becca, Linnea & Lina och bytte om. Jag, Linnea & Reebook bytte om till fotbolls kläder sen drog vi till centrum och köpte Corny och dricka. Sen hoppade vi på 15.26 tåget till Stuvsta och sen gick vi till ip. Haha vi kom dit 1tim innan träning typ, men där satt vi i ett omklädningsrum och sjöng(?) typ. Sen gick vi ut osv. Sen hade vi träning efter träningen fick jag skjus hem och idag har Barca mött Milan, vafan Pato gjorde mål efter 26sek in i matchen. Haha jag hejade på båda och som tur var blev det 2-2 :D Men nu ska jag blåsa mitt hår och sen lägga mig i sängen och titta på Criminald Minds! Vi hööööres inte imorgon, kommer inte orka blogga efter matchen! Matchen börjar 20.00 i Barkarby! :S Men vi hööres på Torsdag. Eller vi hörs säkert imorgon bitti för vi börjar 12 imorgon!
PUSSSSUSUSUUSSUUSUS!

Hahaha! Becca & Linnea!

thihihiheheheh söta!

Vi trodde att det var en platt bebis på långt håll... -.-' haha hihi haha hooo


Mmmmmh.. fan vilken snygg rumpa Pato har!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela