FORSHAGAAAAA

Publicerad 2011-10-09 21:28:33 i

HEEJ! NU SKA JAG BERÄTTA OM MIN SUPER HELG! (Y)
Fredag: Vi samlades i Hallen och sen packade vi in alla våra grejer i en stor bil. Sen åkte vi två mini bussar. Jag, Maria & Mats satt längst fram. I mitten satt Saga, Sandra & Stina. Längst bak satt Linnea & Sarah. Vi stannade vid en mack och där bytte vi platser så satt jag & Maria i mitten med Saga. Sen kom vi fram till Forshaga och först började vi ta in våra saker till klassrummet och sen skulle vi spela match, mot Lerum torsk med 2-1.
Lördag: Första matchen är mot Vöikers och vi vann med 1-0! Andra matchen är mot GS-86 som vann med 1-0! Och tredje matchen spelade vi mot Hagfors som vann med 3-0!
Idag/Söndag: Vaknade typ 7.30 då åt vi frukost och sen gick vi ut osv. Sen hade vi match mot Skoghall och den matchen slutades 1-1! Sista matchen för hela gruppspelet var mot Sjöstad, skulle vi vunnit den så skulle vi gått till Semi. Men icke sa Nicke, vi torska med någon siffra... Sen duschade vi och fixade oss, sen åkte vi hemåt mot Stockholm! Hahah jag & Maria satt längst bak i mini bussen och vi satt och sjöng hela tiden! hahahah.
Men nu får ni en massa bilder!!
Men en sak ska ni veta, nu är vi det sjätte bästa laget i Sverige för F97!
PUSSSSSSSS!

Utanför skolan vi bodde på

Där inne käkade vi Lunch & Middag!

Påväg till Forshaga, Marre är en tröttisssss....

Men mums vilken god mat.

Orange <3

Där åt vi frukost och ibland satt vi där och chillaaaaaaaaaade!

Kärring på väg..

Haha marre pajjade stolen!

Påväg TILL Forshaga!

På väggen

Där käkade vi !

HAHA precis!

whooop

Morgon promenad!

påväg TILL Forshaga!

Fredags kväll , efter bion! :D

Exel future cup

IDA MELBI

Maria köpte en gammal dricka...

INNAN RESAAAN :D




PUSSSSSSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela