Huddinge!

Publicerad 2011-10-27 17:27:57 i

Heeej alla människor!
Idag hade vi matte som sista lektion och då skulle man få veta hur det gick på provet. Jag fick E på matte provet :) Efter det gick jag, Amanda & Lina till tåget och tog det till Huddinge och där i Huddinge gick jag & Amanda till massa affärer och letade efter datafodral, och vi hittade ett i sista affären vi gick in i.. :D Sen tog jag & Amanda tåget till Tullinge där träffade vi Alexandra. Amanda sprang till 721 och jag & Alexandra tog 723 :D När jag kom hem gjorde jag inget, nu sitter jag och lyssnar på musik (Y) Men vi hörs säkert imorgon i skolan!! EYYYYY IMORGON ÄR DET HÖSTLOV (asså efter skoldagen!!) :D så jääävla nice! och första dagen alltså på måndagen så börjar höstlovet med Innebandy, härligt! Men vi hörs imorgon!
Pussss!
Amanda & Jag imorse! :D
<3
lick my finger! :D
baby when you smile, i smile <3
känner mig utstött när man sätter på effekten ''spegel'' :(
haha groda.
Amanda&Sara :)
Jag & Lina ! <3
HAHAHA! FAN VA FULA ! :D
en groda som redbull (Y)
<3
redbull, ger dig vingar (a)
data fodralet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela