jag är arg.

Publicerad 2011-10-24 21:07:03 i

Hallojsan!
Idag började vi 9.30 med Mentorstunden och sista lektionen för dagen hade vi No!
Sen gick jag hem när jag kom hem tittade jag på tv och sen bytte jag om och sen åt jag. 17.19 tog jag & Jessika bussen ner till hallen och där hade vi träning..... Efter träningen åkte jag hem då duschade jag och sen tittade jag på tv. Nu sitter jag och tittar på tv och aa bloggar. IMORGON FÅR JAG EN MACBOOK AV SKOLAN SÅ JÄÄÄÄÄÄVLA NICE!!!!!! börjar också 9.15!
Puuuuuuss!

för jag känner såhär, jag tror jag är kär.

dddiinmamma .......

men blä på de här. det här suger.

hahahah

känslorna bubblar inom mig...

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-10-24 23:08:10

vem är du kär i

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela