Imorgon är det Botkyrka Derby !

Publicerad 2011-10-14 20:37:00 i

Hejhejjjjjjjj!
Idag började vi 9.25 och fick sluta typ 13.25 då gick jag till torget sen gick jag hem en liten bit med Lovisa. När jag kom hem kröp jag ner i sängen och tittade på Sex and the city 1. Sen någon gång åkte jag och handlade haha :P Nu sitter jag i sängen och ska snart se Sex and the city 2! Lyssnar på Justin Bieber och aa gör ingenting.
Fan vad jag är taggad tills imorgon, BOTKYRKA DERBY I TULLINGEHALLEN!!!!!!!! Vi möter Tumba, nu jävlar!
Ska snart sätta på filmen och sen fan gå och lägga mig , fy Fabian vad skönt !
Men ha det bra, så hörs vi imorgon! PUSSSar!

Kär i TYLER! <3 <3 <3

1an!

KÄRLEK , ASSÅ MMMMUMMUMUMS! <3

2an!

heiiiiii

Pussar från mina rosa läppar, haha...

Born to be wiiiiild!

Fucking perfect!

välkommen in :DD:D:D:D:D:DD::D:D:D

CamWow bre
ska uppdatera mitt iphååne idaggggg, för er som undrar :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela