Garvar åt mig själv :(

Publicerad 2011-10-31 23:39:44 i

TJA!
Alexandra & Fredrik kom ungefär vid 7.10 då åkte vi och hämta Denise och sen Stina. Sen åkte vi till Erikdalshallen där satte vi oss på läktarn med Anthon, Johannes & Linus. Vid 8.30 kom vi typ igång. Då snackade dom och aa.
Pass 1: Vi satt i ett rum med Figge och han pratade om kost och sånt. HAHA så jäkla skön han var.. Han ba: Men nu är jag bilen brum brum.. Hahahahah!
Pass 2: Nu fick vi börja med innebandyn, först körde vi någon konstig variant på ''hörnen'' och sen några roliga övningar och sist spelade vi match mot varandra..
LUNCH!
Pass 3: Där satt vi i ett rum och pratade om Talang och sånt, asså hur man gör typ om man är 15,16,17år osv.. Det var intressant att lyssna på!
Pass 4: Körde innebandy igen fast i en liten hall och där övade vi på teknik, hade lite fys också.
Och sist så samlades alla innebandy F/P 97 spelade på golvet i Erikdalshallen och pratade och sen tog typ massa bilder, hahahah. Sen gick vi till ica och sen till Södra och därifrån tog vi tåget och det hann inte ens åka en station innan det skulle hålla på... Vi stod stilla i 45min mellan Södra & Årstaberg. Aja sen hoppade vi av i Flempan och tog bussen till träningen. Och nu orkar jag inte blogga, sitter och garvar åt skämt som inte ens är roliga och sitter och garvar åt mig själv också.. Är så jäkla trött!!
PUSS & GODNATTTTTTTTTT!
Alexandra is Forever Alone!!
på tåget.. haha där satt vi !
tjena proffset!
Stina, Amanda & Denise i Flempan!
Stina is the shit! hahah :D
onepiece <3
unopiece haha onepiece! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela