Trött som tusan.

Publicerad 2011-11-25 19:02:19 i

Tjenaaaa!♥
Idag hade jag Engelska, matte, lunch & So. 13.35 fick vi sluta. Då kom pappa och hämtade mig så åkte vi och handla.
Sen åkte vi till Flempan stationen och där mötte vi farmor & farfar. Sen kom Emma med hennes tåg då åkte vi hem. När jag kom hem gjorde jag inte så mycket sen åt jag mat. Nu sitter jag i min säng och är trött som tusan. Ska nog ta bort mitt smink och sen lägga mig i sängen och titta på film och sen sussa.
Imorgon kommer små kurrarna hem till oss. Men vi hörs imorgon!
Puss!♥
bara elit, ingen big deal?
2 and a half men.
min kära mac ♥
Igår kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela