Svar.

Publicerad 2011-11-06 18:18:08 i

Jessica om Stars and Stripes One Piece:
Jävla konstiga människa, ofta man gillar justin bieber. Jävla fjortis hora! Justin bieber suuuuggeer!!! FATTA HAN KAN INTE SJUNGA! Shit asså! Hoppas du blir våldtagen i örat på din nästa fjortisfylla din tönt!
Svar: Oj du, Jessica. Du verkar ha något emot både mig & Justin Bieber! För det första är jag verkligen ingen ''fjortis hora'' och ja, jag gillar Justin Bieber, eller jag älskar honom! Och jag bryr mig faktiskt inte om du tycker att Justin suger. Och jo han kan sjunga, annars skulle han väl inte vara världs känd? eller :S Som sagt, så är jag inte fjortis! Och undra vem som är tönten.
Hejdå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela