Lördag & Söndag! (1a Advent)

Publicerad 2011-11-27 22:00:07 i

Hejhej, förlåt för att jag inte bloggade igår.. Men jag orkade verkligen inte.. Men ska iaf berätta allting!
IGÅR: Jag vaknade innan 11 någon gång då hoppade jag in i duschen. Mina kusiner kom någon gång efter 11. Då var dom här ett tag och dom var här och bakade pepparkakor & lussebullar. Mysigt! Kommer inte ihåg när dom gick.. Men sen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde! Kram!♥

IDAG: Idag vaknade jag 6.50 då började jag klä på mig och sånt. Sen åt jag en macka och sen gick jag & pappa ut till bilen och tog den till samlingen vid Träggan klockan 7.30. Sen hoppade Melbi in i våran bil så åkte vi till Västertorpshallen och där hade match mot Älvsjö och tyvärr förlorade vi med 5-2.. Satan också! Jag gjorde iaf båda våra mål och det var ett bra tag sen jag gjorde mål känns det som! Men iaf efter matchen skjutsade vi hem Melbi sen åkte vi hem. Idag har jag inte gjort ett skit efter matchen. Nu sitter jag och tittar på film, Love Actually!♥
Puss!♥

YES!
Movie!
Den här tiden var jag vaken idag, hahahah!!
fyfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela