Tullinge-Aspudden

Publicerad 2011-05-14 13:55:04 i

Tjena!
Igår orkade jag inte blogga när jag kom hem. När jag och Jessika kom till Brantan var Linnea, Sarah, Johanna & Elin där, då lirade vi lite fotboll sen kom Bella. Sen gick Johanna, Elin & Bella hem. Då lirade vi andra fotboll med FR, Alle, Hummer & James. Sen gick dom hem. 19 då tittade vi på min pappas match när dom mötte Solberga, dom vann med 6-1. Sen åkte vi hem. Idag 9.08 tog jag, jessika & maria bussen till Brantan då hade vi typ samling i omklädningsrummet sen typ 10.30 spelade vi match mot Aspudden, vilket gick åt skogen. 3-0 till dom, förlorat alla matcher nu i DIV2. Aja, vi får väl hoppas på förändring, att vi börjar vinna över te.x Boo, som vi förlora med 12-0. Imorgon möter vi Enskede, kanske första matchen vi vinner? Hoppas!
Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela