Operation Dagsverk

Publicerad 2011-05-12 22:27:55 i

Tjeeena!
Idag vaknade jag 9.50 då fixade jag mig och sånt, sen typ 11.10 mötte jag Jessika då gick vi ner till stationen och tog tåget till centralen, hahahah det var fett roliga personer som hoppade på i Stuvsta, hahaha. Sen gick vi till Gallerian, eller först gick vi runt och typ tittade :P Sen träffade vi hennes pappa & bror. Aja, sen tog vi tunnelbanan till Skärholmen, där käkade vi THAI, mums! Sen gick vi runt och tittade osvosv. Haha sen var det en kille som typ snackade lite svengelska som höll på med våra naglar & händer. Haha man fick fett rena händer & naglar, så Jessika köpte skiten 250:- fick hon, egentligen kostade det 600:- Haha. Aja sen tog vi 16.24 bussen till Flempan, sen tog vi 713 där ifrån hem. Då bytte jag om fett snabbt, sen tog vi 721 till Brantan och där hade vi träning. Nu ska jag gå och titta på BIG BROTHER!
PUSS!

♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela