HEJ!

Publicerad 2011-05-16 22:24:02 i

Idag vaknade jag 8.15 då fixade jag mig och sånt, mötte Jessika 9.15 då gick vi till skolan först hade vi Svenska med Jocke, sen Idrott där orienterade vi, kul jao. Sen var det äcklig lunch, No & Bild, där får ni bild på vad jag gör ;) Sen tog jag & Jessika 14.41 bussen hem, då satt jag vid datan typ, sen 16.50 mötte ja Jessika då gick vi ner till Torget och köpte tuggummi & x-ray. Sen tog vi 721 till Brantan. Då hade vi träning. Hahah jävla gorilla som åkte förbi i bilen, haha. Fönstret var öppet och där inne satt det en gorilla, som typ lät ''oh oh oooh'' vi blev fett rädda att gorillan skulle hoppa ut och hoppa på oss eller något. Jaja, nu ska jag nog sova eller något, se Big Brother som jag inte har gjort sen i torsdags..
Puss!

De här gör jag på bilden, inte riktigt färdigt än, men snart så.. Så jävla snyggt!!

Jessika gör, inte alls snyggt. HAHA :D

Jessika ;) ;) ;) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela