studiedag ;d

Publicerad 2011-03-28 22:39:37 i

Tja!
Idag vaknade jag 9.40 då åt jag frukost sen började jag fixa mig. 11 mötte jag Jessika då gick vi ner till tåget och tog det till Stan. Där gick vi runt och leta efter skinnjackor men hittade inga, sen gick vi runt och kollade bara. Sen tog vi tunneln till Skärholmen där åt vi lunch, det blev Thai. Sen gick vi till New Yorker där köpte vi en varsin skinnjacka, skit snygg. Sen gick vi vidare till nånstans och köpte hårfärg, hahah. Sen gick vi runt där och tittade, Jessika blev intervjuade och jag stod brevid och var oseriös och garvade som bara den! HAHAHAH. Sen var det en kille som sa ''Ursäkta'' och jag bara: Tja! Hahahah shit, det var f1 roligt! Sen köpte jag en helium ballong. Sen kom Jessikas mamma och hämtade oss, då åkte vi hem till Jessika och färgade våra hår, det skulle bli min hemlighet. Men tyvärr fick jag bara mer&mer utväxt, däremot blev Jessika ganska ljusare i håret. Menmen, jag ska ju självklart färga det mera. För det ska bli blont! Sen så sög vi in lite helium i munnen och snackade skit roligt! Hahahahah. Nu ska jag titta på big brother.
Puss!

Kommentarer

Postat av: Maddis<3

Publicerad 2011-03-29 13:35:37

hur gammal är du??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela