Igår(ONSDAG 23/3)

Publicerad 2011-03-24 18:58:42 i

Tja!
Idag började vi 9.20 då typ fick vi vänta på Monica i 20min sen hade vi bara upprop(?) sen gick jag,Amanda & Jessika till torget och köpte en Vitamin dricka, omg så jävla god! Sen tog vi tåget till Tumba och därifrån gick vi till Storvretsbadet och då tittade jag & Jessika på några som bada. Sen gick vi till Tumba Centrum och där köpte jag en till Vitamin Well sen väntade vi på alla men då kom det typ bara 7st så då tog vi tåget till Tullinge och sen käka vi lunch i skolan.. Sen hade vi bara 1 lektion och det var SO men vi läste in rasten så vi slutade 13.50! :D
Då gick jag hem, när jag kom hem fixade jag mig lite, sen gick jag hem till Jessika & Maria. Vid 16.50 kom Håkan och hämtade oss, då åkte vi till Heron alltså jag & Jessika. Där var det full med brudar, haha. Då såg vi iaf Justin Bieber; Never Say Never i 3D. Asså den var så grymt bra! Fast ont i huvudet fick man, så som alla skrek.. Så fort man såg Justin eller hörde han börja alla skrika! :D Efter filmen åt vi, sen kom pappa och hämtade oss så åkte vi till Flempan och kollade när han lira innebandymatch.
Puss!

VÄRLDENS SÖTASTE OCH UNDERBARASTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!                

muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuums :D

Kommentarer

Postat av: Maddis<3

Publicerad 2011-03-29 13:34:15

fett synd!! hatar hnm han är inte söt :s han suger ..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela