Earth Hour!

Publicerad 2011-03-26 22:38:47 i

Tjenatjena!
Idag vaknade jag runt 9 kanske..? Då åt jag frukost och sen satt jag vid datan. Runt 11 började jag sminka mig och senare bytte jag om. Vid 12.15 gick jag hem till Jessika & Maria då åkte vi till Brantan och tittade lite när P97 lirade match mot Stuvsta. Sen hade vi själv match mot Spånga och vann med 5-1 (fast egentligen skulle det blivit 6-1) Idag har jag inte gjort ett skit.. Menmen det var ju Earth Hour, släckte några lampor!:D
Puss!

Earth Hour!

innan jag gick till Jessika & Maria :)

Kommentarer

Postat av: Maddis<3

Publicerad 2011-03-30 09:42:38

fin bild!! (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela