S E L E C T E D ! <3

Publicerad 2011-06-22 21:04:27 i

Tjena alla!
I Torsdags åkte jag på innebandy läger. Selected, 17st från Stockholm Syd var uttagna till den saken. Så det var jag, Jessika, Maria, Sara, Sandra, Emma & Olivia från Tullinge. Elsa & Alexandra från Örby. Tove, Emma, Malin, Amanda & Elise från Älvsjö. Ida & Jessica från Huddinge. Vi tränade dom tre första dagarna alltså 17/18/19. Sen körde vi matcher 20/21/22. Vi förlorade alla matcher, haha tyvärr.. Sen så har man ju fått 3 kramar utav gullungen Love Rönnlund. Och hört han sjunga 2 gånger. Han sjunger så otroligt bra, man dör ju nästan..Eller man dör på riktigt! Aja vi har haft sjukt roligt tillsammans alla från Sthlm Syd, vi sov i Högalidsskolan tillsammans med Dalarna F97. Vi käkade frukost, lunch & middag i Eriksdalsskolan och sen tittade vi också på lite matcher och spelade typ alla matcher i Eriksdalshallen förutom idag. Då körde vi i Sjöstadshallen tror jag att den hette. Hammarby innebandys hemmaplan och Årsta handboll tror jag. Åkte hem vid 16.45 från Eriksdalshallen nu sitter jag och typ halv sover osv. Eftersom att vi har varit tvunga att gå upp typ mellan 05.20-08.00. Och vi somnade typ mellan 22.00-00.00. Sen hade vi 7-eleven och typ vivo precis nedanför skolan. Vi har iaf haft grymt kul! Nu tror jag nog att jag inte ska sitta vid datan mera, för det slutar med att jag kommer somna..
Men vi hörs imorgon!
Puss, nu ska jag sjunga vidare på låten jag lyssnar på.. Cause the way i feel.. lalalalala♥

L O V E ( alltså kärlek )

jag & Jessika (:

Maria sov under täcket, hahahahah.

värsta spökskolan jaoooooo

Maria > Utvald spelare!

Olivia, första dagen :)

Marias öra! Vill också ha så..

Emma > Utvald spelare!

Maria drack mjölk mellan träningarna! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela