SOMMARLOV!

Publicerad 2011-06-14 21:50:05 i

Tjaa!
Idag vaknade jag 7.45, Jessika kom hem till mig typ 7.50 då fixade vi oss och allting. Sen typ 8.45 gick vi till Aulan med Maria & Hanna. När vi kom till Aulan sjöng vi 2 låtar sen såg vi massa 6or+1 7a som sjöng! Sen gick vi till klassrummet, då höll våran lärare Birgitta tal, eftersom att hon slutar i våran skola nu. Sen gick jag & Jessika runt och letade efter Kerstin och tillslut hittade vi henne då sa vi hejdå till henne och gav vårat nummer till henne :D Sen gick jag & Jessika hem till mig då bytte vi kläder, sen gick vi hem till Jessika och sen mötte vi Amanda, sen gick vi hem till mig. Sen gick vi ut! Då gick vi till några lägenheter bakom centrum där ''lekte'' vi med Fadimes lillasyster & Effe. Sen kom Musse, Chester & Martin typ. Sen så gick bara runt, sen gick Amanda hem. Då träffade vi Maria, Moa, Linnea, Fadime, Musse, Chester, Martin & Hampus. Sen gick jag, Maria, Jessika & Moa hem till Jessika & Maria. Sen gick jag hem. Nu sitter jag här och är skit trött, ska snart gå och sova! Imorgon ska jag och Jessika till Huddinge sen måste jag packa.. :(:(:(:(! Men vi hörs iaf imorgon.
puss alla snyggisar!

Jessika & jag.. :)

Jessika & jag & Maria :)

Maria, jag & jessika :)

Roger pontare's hus in tha vingåker.. :P

Killgänget i 6an, sjunger så jävla bra!

S O M M A R L O V !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela