Brantan!

Publicerad 2011-06-29 23:40:10 i

Tjaaa!
Idag vaknade jag runt 11.40 då åt jag frukost och sen fixade jag mig. Typ 12.30 mötte jag Jessika och sen kom Maria. Då gick vi till Brantan och där spelade vi lite fotboll, låg på planen & hade lite vattenkrig. Sen gick vi hemåt! När jag kom hem så satt jag lite vid datan 16.30 åkte jag & mamma hem till min moster & kusiner. Där åt vi mat och sånt. Sen åkte vi hem.. När jag kom hem tittade jag på tv, somnade lite i soffan också! Menmen nu sitter jag och tittar på Sex And The City! Jag tror att jag går och lägger mig snart, eftersom att jag gick upp så jäkla tidigt idag.. Men vi hörs imorgon!
Puss!

Bjuderrrrr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela