Polisen...Polisen...Polisen

Publicerad 2011-01-24 20:37:40 i

TJA!
Ursäkta att jag inte bloggade igår. Kan ju bara säga att jag spelade match mot Älvsjö och vann den med 3-1 ;)
Efter matchen åkte jag hem och sånt, sen hade vi träning. Idag skjusade pappa mig & Jessika till skolan vi började 9.45 sen åkte vi till Flempan där gick vi in till Polisen fast sen gick vi ut igen.. Sen åkte vi till Tumba till Polisen i Storvreten, men där var det inga... Så vi träffade min moster där. Sen åkte vi till skolan igen och då snackade vi lite, sen fick vi gå hem vid typ 14.20 då gick jag hem. Sen gick jag ut med Jessika då smällde vi raketer och gick ner till centrum och köpte tuggummi (: Nu sitter jag här och gör inte så mycket, är skit trött.. Eller jag sitter och kollar på Familjen Annorlunda, skit bra pogram! Ska snart sova tror jag..
Puss! <3

Jag & Amanda! (:

Jag & Amanda <3

Polisen!

Polisen!

Polisen!

SJ & AG !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela