Taggad tills söndag!

Publicerad 2011-01-19 22:16:07 i

YO!!!
Idag gick jag till skolan med Jessika först hade vi Spanska hade prov idag och inte igår. Fick godkänt så fick 400kr när jag kom hem sen ett busskort (a). Sen hade vi Livskunskap kommer inte ihåg vad vi gjorde där efter det hade vi Svenska då satt alla och läste en varsin bok.. HAHA, jag somnade två gånger först somnade jag sen kom det en jätte hög låt på min lur så jag vaknade sen somnade jag igen, hhahahha! Efter det hade vi lunch sen hade vi en mycket rolig idrotts lektion. Efter idrotten fick jag skjus hem utav Håkan. När jag kom hem satte jag på en film, satt vid datan, städade & fixade skype! tyypsaras97 heter jag där ;). Sen åkte jag på träning.. Nu sitter jag här blöt i håret osv.... Ska nog gå och lägga mig snart...
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela