Grattis Biffen! <3

Publicerad 2011-01-16 21:53:04 i

Tja!
Bloggar om igår&idag. Vaknade vid 8.45 då sminkade jag mig och sen fixade jag mig och allting sen åkte jag ner till hallen. Då körde vi match mot Örby den vann vi med 4-3 fick en utvisning, vet fan heller varför..? Efter våran match tittade vi på Älvsjö-Tullinge P97 Tullinge vann ju såklart. Sen tittade vi på Saltsjöbaden-Tullinge Tullinge vann den också såklart det var P95 ;) Efter det åkte vi hem. När jag kom hem hoppade jag in i duschen, somnade i badet... Sen var jag med Moa, Maria & Jessika. Sen slaggade Jessika hos mig ;) Najs, aa! Vi somnade väl vid 4 för vi tittade på American Pie Naked Mile. Idag vaknade vi vid 12 då tittade vi på TV sen fixade vi oss vid 14/15.. Efter gick vi ner och käkade. Sen åkte vi och tränade innebandy. Efter träningen hoppade jag in i duschen sen hann jag se Solsidan i 15min typ ;) Så jävla grymt!! Nu sitter jag och lyssnar på musik och snackar med lite folk,höhö!
PuSs!♥

Jessika & Jag!

Jessika! <3

IDAG FYLLER AMANDA GUSTAVSSON ÅR, GRATTA HENNE!!!!!!!!

Köttbullen & Biffen ♥

Kommentarer

Postat av: amanda :)

Publicerad 2011-01-17 17:48:13

yuyuyuyuyuyuyuyuyuyuyu , gratta meeeeej ! :d hahaha näääää , bara igåååår :')

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela