Skolan idag då.......

Publicerad 2011-01-11 23:06:18 i

Tja!
Idag började ju skolan, gick upp kl 7.20 då sminkade jag mig, plattade håret och sedan gick jag iväg och mötte Amanda, sen mötte vi Jessika, sen gick vi till skolan. Först så fick vi nya grupper, hamna i en grupp med folk jag nästan aldrig umgås med...Sen har vi varit i skolan, som en normal skoldag.. Slutade 13.50 för att jag sket i våran rast, vilket jag kommer göra varje tisdag. Lixom vad gör man inte för att sluta tidigare..? Haha, efter det gick jag & Jessika hem till mig.. Då tittade vi på film sen har vi suttit lite vid datan och skrivit till andra på facebook, hahah skit kul ! :D Nu sitter jag här, trött som fan. Ska gå och lägga mig när som helst! Juste! Jag & Jessika har skrivit ner massa saker vi ska göra 2011. (PRIVAT)
Puss!♥

uno ! :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela