2011 förfan! :D

Publicerad 2011-01-01 23:08:16 i

Shaaaaaaaaaa!
31 December:
Idag vaknde jag typ 10 då fixade jag mig och allting sen gick jag ut med Jessika då åkte först från Tullinge-Tumba-Flempan-Tullinge. Sen gick vi hem då var klockan vid 14 då träffade vi Fadime & Maria på vägen då åkte vi till Tumba med dom och typ gick runt och tittade sen åkte jag & Maria hem vid 16.15 när jag kom hem dunkade jag musik och fixade mig och sånt.. Sen vid 17 gick jag, Emma & Ellinor till Emma och där tittade vi på film sen åt vi middag sen efterrätt sen har vi tittat på film. Vi såg på ''The last song'' fyfan va bra den var, börja ju fan gråta!
Sen vid 23.55 gick vi ut och tittade på alla raketer. Maria,Moa & Jessika kom till mig kl 00.00 och sa gott nytt år och sånt, sen var jag ute med dom. Sen gick vi hem till mig och packade mina saker sen vid 1 kom vi hem till Jessika då lämnade vi mina saker sen gick vi ut och smällde raketer, kom in vid 2.30/3.00 ingen aning.. Sen har vi suttit vid datan. Jessika somnade vid 5 jag somnade 5.30. Sen vaknade vi 13 då låg vi i sängen och sånt sen åt vi frukost och vid 20.00 gick vi ut och träffade Tobbe vi hade fäääätt niiice! :D
Sen gick vi och mötte Maria & Moa. Fast vi jag & Jessika gick hem. När jag kom hem gick jag direkt upp till datan nu sitter jag och lyssnar på bajaren♥!PETTER!♥ Imorgon ska jag,Jessika & Maria kanske åka och pierca oss! :D
Puss! ♥

Ellinor! :D

Jag & Jessika! <3

WIHO!

Sööööööööta! :d

VIDEOSARNA FÅR NI I ETT ANNAT INLÄGG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela