Måndag 17 Januari 2011

Publicerad 2011-01-17 21:46:32 i

Tja!
Idag gick jag till skolan med Jessika. Först hade vi idrott då stod jag & Jessika och passa varandra och skjöt lite på mål med innebandy klubba & boll. Efter idrotten hade vi Svenska kommer inte ihåg ett piss från den lektionen. Efter Svenskan mötte vi Amanda då gick vi och käka lunch. Efter lunchen hade vi Bild jag & Jessika satt bara och lyssnade på Spotify, haha. Efter bilden hade vi So, då satt vi bara i nya datasalen och chillade och jobbade faktiskt! Sen gick vi hem när jag kom hem började jag plugga Spanska, imorgon har vi typ prov. Jag & Amanda satt och förhörde varandra på datan, haha. MVG barn asså! ;) Nu sitter jag och tittar på någon idrottsgala ska nog stänga av datan snart.
Puss!♥

kärlek!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela