tyypsaras97 @ skype ! :D

Publicerad 2011-02-15 18:09:59 i

Tjenare! Jag bloggade inte igår för att tyvärr inte orkade.. Var i skolan och sen hade jag träning med 96orna.
Idag gick jag till skolan med Jessika då tittade vi på Valentines Rock(?) Dom var skit duktiga alla som sjöng! ;)
Sen efter det så har jag varit i skolan slutade tidigare pga prov! (: Jag gick hem med Jessika & Amanda. När jag komhem pluggade jag Spanska nu gör jag inte så mycket..Ska snart logga in på skype och snacka med några roliga?
Puss&Kram♥

Så braaaaaaaaaaaaa, Joel! :D

yeah, it's me... :p

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2011-02-15 18:15:38

ska jag göra en ny design till dig? ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela