Innebandy DM

Publicerad 2011-02-07 17:31:51 i

TjA!
Idag gick jag till skolan med Jessika då samlades alla(Jag,Jessika,Amanda,Maja,Maria,Fadime,Petra,Linnea,Mi & Jenny) i omklädningsrummet då bytte vi om och sånt.. Sen gick vi ut på plan och värmde upp, sen mötte vi Tomtbergaskolan och den matchen slutades 5-5! Sen fick vi lite uppvärmning sen körde vi match mot Tungelsta och den matchen slutades 8-4 till oss! Så vi vann allting, så vi gick alltså vidare.. Om några veckor ska vi köra igen, gud vad kul ! :D Efter det gick jag hem, kom hem vid 13.15. Idag har jag inte gjort någonting... Ska plugga spanska nu, och vad är det för pogram ikväll? FAMILJEN ANNORLUNDA! :D

Storvreta 2010 !

Bild på skolan! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela